wtorek, 2 sierpnia 2011

Konkurs na redaktorkę

W wakacje wszyscy jesteśmy zajęci ciągle coś robimy i szczerze mówiąc nie ogarniam już wszystkiego. Uważam, że do naszego bloga powinna dojść nowa redaktorka ;) Blog zmienił trochę swą tematykę więc wymagania będą inne, nie przestraszcie się ich xD

Wymagania:
1. Lubić/ Interesować się i wiedzieć coś o modzie
2. Mieć min. 12 lat
3. Mieć pomysły na ciekawe posty i tematy
4. Nie może pisać błędów ortograficznych




Jeśli chcesz zostać redaktorką bloga The Stardoll With Us napisz w swoim zgłoszeniu:

1. Nick, ile masz lat i starpunkty
2. Prowadziłaś kiedyś bloga?
3. Jakich programów graficznych używasz?
4. Jakie tematy mogłabyś prowadzić?
5. Ile czasu jesteś w stanie poświęcić na bloga?

I to wszystko! :)

15 komentarzy:

  1. 1. interesuje sie
    2. mam 12 lat ;p
    3. cos wymysle
    4. nie bede pisac ale nie mam czasu na zmiekczenia jak bedzie trzeba to bede pisac
    1. moj nick to missaschley1986 mam 12 lat i mam 3353 sp. Mało ;p
    2. tak i nadal prowadze i pisze na blogu stardollowedolleczki.blogspot.com
    3. Gimp 2,6 i photo scap
    4. No nie wiem hit czy kit prowadze tez to na dolleczkach oraz stylizacje raz na 1 tydz. co warto kupic a co nie
    5. od 1 do 2 godz.
    to tyle.? no nic pa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAA oczywiście ze się zgłaszam akurat nic nie robię w wakacje ;p.
    1. daria_97dg mam 13 lat ale w październiku tego roku bd mieć 14 ;p. Mam obecnie 3815, ale ciągle rooosną :D.
    2. ahh prowadziłam miałam 2 blogi ale usunęłam xD i pisałam kiedyś na tym xD
    3. tylko gimp.26 nie wiem czy to też się liczy ale tez programu do obróbki zdjęć a mianowicie PhotoScape
    4. osz nie lubię tego punktu. hmm teraz zbytnio mi nic nie przychodzi do głowy ale zapewne wymyśliłabym coś :), szczególnie jak się nudzę a to zdarza się często xD.
    5. ahh codziennie siedzę na kompie bo nigdzie nie jadę na wakacje :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie zgłaszam, nie mam czasu ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie podjęłam się pracy na niegdyś sławnym blogu, więc się nie zgłaszam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Pedrosia, mam 14 lat i 3678sp
    2. Tak, bardzo dużo :>
    3. Gimp i Paint
    4. Talenty na Stardollu, jak powstały jakieś ciuchy lub kto je wymyślić, o jakichś nadzwyczajnych ciuchach
    5. Dużo, tyle ile będzie on potrzebował mojego czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. LoveStokrotka7 - 13 lat ( na profilku 9 ponieważ dała mi je moja siostra ) - 3631sp.
    2. Tak, pisałam też na wielu blogach, niestety zostały usunięte.
    3. GIMP, Paint
    4. Wieczorek MK
    5. Jestem na kompie 2 godziny, po 2 razy czyli jakieś 2 godziny max 3 dziennie.

    PS. Jeśli przejdę, to napisz mi na Stardoll, ponieważ wykonuje nagłówki na bloga i na razie nie mam za bardzo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. MisQ_VampirQ, 13, 3004sp
    2. Prowadziłam wiele blogów o różnych tematykach jednak przestałam być aktywna w roku szkolnym.
    3. Paint ;) Niestety nie mam kwalifikacji w tej dziedzinie,
    4. Mogłabym pisać notki o modzie (wiem ,że to zbyt ogólnie powiedziane), o projektantach i markach jak i o nowostkach w świecie mody. Również chętnie pokazuje swoje pomysły takie jak filcowane przeze mnie ozdoby bądź moje stylizacje. O stardoll piszę równie chętnie jak o życiu realnym.
    5. Na komputerze spędzam naprawdę dużo czasu. W zależności od humoru i dnia to około 2-6 godzin.
    Dziękuję za czytanie mojego zgłoszenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Mój nick :DemciaLovato10 ,mam 12 lat i 2798 starpunktów .
    2.Tak , kiedyś prowadziłam bloga ale teraz już nie.
    3.Programy graficzne jakie używam to gimp 2.6 i paint.
    4. Tematy jakie mogłabym wprowadzić np.moda różne głosowania co jest lepsze ,dziwne ubrania ,porady jak dobierać kolory ubrań, dodatków i butów.Jako że czasami sama robię kolczyki mogłabym od czasu do czasu dodawać jakieś projekty .Jakbym wygrała pewnie jeszcze jakieś tematy by mi wpadły do głowy.
    5.Mogłabym poświęcić dużo tz. od 2 do 6,7 godz.


    DemciaLovato10

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ! Nazywam się Agnieszka. Mam 12 lat. Niedługo czyli 1 września skończę 13 lat. Na Stardoll jestem jako misiaczek9123. Obecnie prowadzę swojego bloga o Stardoll. Ogólnie starpunktów mam 3616, które codziennie rosną. Moimi programami jakich dotąd używam są: Paint. Gimp, Adobe Photoshop i PhotoScape. Tematy, które ja bym wprowadziła dotyczyłyby apartamentu, makijażu , stylizacji i projektów.
    Na bloga poświęciłabym około 8 godzin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Jestem Dagmara. Mam 13 lat. Na stardoll daga1213, dziś mam 1998 sp - czyli jutro ponad dwa tysiące. Jestem bdb rozeznana w Gimpie. Nie popełniam błędów ort. (nie wiem czy ma to coś wspólnego, ale miałam ocenę celującą z j. polskiego). Pisałam na wielu blogach, aktualnie piszę na dwóch (nie mam obowiązku pisania na nich codziennie, bo to moje blogi i ich tematyka tego nie wymaga). Przed komputerem spędzam mnóstwo czasu 3-6 h dziennie. Więc na blogu też byłabym często. Mogłabym zajmować się metamorfozami, grafiką czy też zwykłymi nowościami ze stardoll. Pozdrawiam i mam nadzieję do usłyszenia :)

    PS. Oto moje ostatnie "dzieło".
    http://tinypic.pl/rx57fnjji07k

    OdpowiedzUsuń
  12. Upsss... Sprostowanie..
    Mogłabym jeszcze robić realne stylizacje - uwielbiam to!
    To taki mały "przedsmak". :D
    http://tinypic.pl/pd5aqbetv98p

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Mam 14 lat. Mam 700 strpoints .Prowadzę włąsnego bloga. ;) (od niedawna)
    3. Narazie sciągam z google na zasadzie kopiuj--> wklej lub zapisz -->wstaw. Ale jak jest potrzeba to użyje i programów graficznych. (narazie nie mam jednego konkretnego)4.Mogłabym prowadzić tematy o np.: ubiorze gwiazd, najnowszych kolekcjach różnych firm (znam się na tym najlepiej) , coś w stylu "co w modzie piszczy? ;)" lub robić metamorfozy. 5. Jestem w stanie generalnie poświęcać na bloga 2 dni w tygodniu ( tylko jak ja zacznę pisać to nie zkończę, czyli około 3 postów na 1 dnień) , ale często więcej będę mogła poświęcać mniej więcej 3-4 dni w tygodniu.
    Jeżeli zostanę wytypowana proszę o powiadomienie mnie na konto martitka1234 ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej.Chciałam wziąść udział w tym konkursie.
    1.Mój wiek: 12 lat.Wiem że to mało ale potrafię czasem dużo zdziałać i wiele osiągnąć ; ).
    Starpunkty: 1413 jak na razie..Ta liczba wciąż rośnie!
    2.'Prowadzę'.Swojego stardoll-pod-lupaa.blogspot.com .Na żadnym blogu jeszcze nie byłam redaktorką ale mam wiele pomysłów i chcę je użyć wszystkie : *
    3. Używam Photoshopa (CE) 7.0, Gimpa 2.0(Stary model xd) ,painta i Photoscape'a.(Mam też Picassę ale nie wiem czy to się liczy)
    4.Oj wiele wiele ale najbardziej :dotyczących mody czyli różne metamorfozy, stylizacje dnia, własne stylizacje.Mogłabym nie tylko prowadzić te tematy.Chciałabym też zrealizować: Jak się umalować na dane 'okazje', Śmiechu warte itd.
    5.Jestem wstanie poświęcić: 5 dni 'szkolnych' ale tylko wieczorami oraz 2 dni (weekend) w południe do godziny czwartej.Coś takiego ; )

    Nie wiem czy mam w ogóle jakieś szansę ale warto spróbować!

    SuperMiss2904

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"