niedziela, 28 listopada 2010

Hej!

Niektórzy może znają mnie z bloga o-Stardoll.blogspot.com, na którym jestem
redaktorką...

Blog nie będzie tylko o nowościach i darmówkach... Mam zamiar pisać na nim coś więcej.
Mam mnóstwo pomysłów i dużo zaangażowania. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten blog. Jak będzie nas troszkę więcej to będę robić minikonkursy, w których będzie można wygrać stardollary lub prezenty. Nie wspomnę o "Tematach Specjalnych", w których będę pisać może coś ze stardoll... ale też nie, będą różne zabawy... o których dowiecie się odwiedzając bloga :) Niedlugo spodziewajcie się naglówku, losowań i akcji :)

Więc proszę dajcie mi szanse i dodajcie się do obserwatorów!

2 komentarze:

  1. Tak . Znam cię z tamtego bloga, ale nie mogę już na niego wchodzić .;/ Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blog ci się udał. Jest cudny.:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"