niedziela, 26 grudnia 2010

Hit czy Kit?

Sukienkę i buty wybrałam z nowości, obie ze sklepu "Bisou". Buty .... takie sobie :) A sukienkę wybrałam prostą i skromną i nie każdemu może się podobać :)

To głosujcie:

Hit Czy Kit?

1. Sukienka z "Bisou"



2. Buty z "Bisou"


* Piszcie np. 1 - HIT, 2 - HIT i jak chcesz dodaj swoją opinię, którą z chęcią przeczytam :)

_______________________________________________________________
Finalistką tego pojedynku MeDoll's jest fretkaa.
Mozesz się jeszcze zgłosić KLIKNIJ TU

5 komentarzy:

  1. sukienka nawet ladna, ujdzie. ale buty nie bardzo mi sie podobaja ^^ w takim razie:
    1-HIT
    2-KIT ;P

    fretkaa. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet mi się podobają ;)
    1 - hit
    2 - hit ;)
    sweet-limonka

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Z ładnymi dodatkami będzie naprawdę ładnie wyglądać - HIT
    2. Nie przypadły mi do gustu. Wyglądają jak kopyta konia . ; D - KIT

    OdpowiedzUsuń
  4. 1-No dobra Hit- ale nie za bardzo mi się podoba.
    2-Kiiiiiit ! - Gdybym miaała oceniać byłoby 4/10 .

    Anusinia555

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"