czwartek, 30 grudnia 2010

Jakie buty? Skomentuj i wygraj 5sd!

Pewnie lubicie buty ^^ Sprawdźmy jakie najczęściej kupujecie lub jakie najbardziej lubicie :)

Wybrałam dla Was 5 rodzai butów. Które najczęściej kupujecie? Które uwielbiacie?

1. Glany - kupiłabym sobie, tylko dużo sznurowania, zwłaszcza w wysokich i są ciężkie ;)



2. Trampki - pewnie większość z Was je uwielbia i najczęściej kupuje :) No bo zobaczcie ile wzorów i pasują prawie do wszystkiego ;)


3. Szpilki lub buty na obcasie - może nie są brzydkie, ale nie lubię szpilek, nie mam ani jednej pary ;)


4. Adidasy - każda z Was pewnie ma chociaż jedną parę :)


5. Baleriny - nie lubię ich za bardzo (kojarzą mi się z małymi dziewczynkami, albo z księżniczkami nie wiem dlaczego xd) Ale gdy jest jakaś okazja to mogą się przydać :)







13 komentarzy:

  1. Ja najczęściej trampki i adidasy .. ; D Szpilek nie lubię zbytnio, ale mam kilka par . Balerinki tak samo . A glany mi nie potrzebne. Strasznie cięźki i w ogóle . ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. traaampy ! ;D wrecz uwielbiam ♥ adidasy. tez lubiee ♥ baleriny czasem nosze, ale nie za czesto. niewygodnie mi w nich. ^^ czuje sie lepiej w trampkach czy adidasach niz w balerinach. glanow nie lubie za bardzo... szpilki ? raz wlozylam, bo... no niewazne dlaczego ;p ale o malo nie skrecilam kostki i juz ich nie lubie ;D

    fretkaa. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są trampki. Teraz planuję kupić sobie conversy.

    OdpowiedzUsuń
  4. adidasy i baleriny są świetne !
    xAmentiaPL

    OdpowiedzUsuń
  5. Najczęściej kupuję trampki :)
    glanów ani szpilek nie mam w swojej kolekcji ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki.adidasy i baleriny noszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie też chcę sobie kupić Conversy, a na następną jesień/ zimę kupię sobie glany bo mi się spodobały ... boskie są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trampki;)


    na stardoll MarysiaCrazy:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie lubię , oprócz szpilek ; P

    OdpowiedzUsuń
  10. I ♥ baleriny
    są dla mnie wygodne :*

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja i tak wole słynne Conwers'y i moje buty w stylu Skate.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"