wtorek, 28 grudnia 2010

Metamorfoza

Od dzisiaj będę robić metamorfozy. Wszystkie zgłoszenia, które są na tamtym blogu przejdą tutaj :) Metamorfozy będę robić raz na tydzień :) Jeśli chcesz metamorfozę dodaj się do obserwatorów i zgłoś się pod tą notką lub TUTAJ


Przed
Ocena: 4/10
Po pierwsze nie podobają mi się Twoje usta, fryzura i ta śnieżynka na włosach. Te usta z Twoimi oczami i brwiami dają wrażenie twarzy kopniętej przez jakieś zwierze. Podoba mi się Twój makijaż, a kolor włosów może być :) Choć kolor włosów to już kwestia gustu.

Po:
Nie miałaś dużo kosmetyków, ani też dodatków, które pasowały by jakoś do stylizacji. Jest raczej normalnie. Praktycznie zmieniłam tylko fryzurę i zostawiłam tylko fioletowy tusz do rzęs.



Przed:
Ocena: 5/10
Tak zwykło i nijako. Brakuje dodatków :)

Po:
Nie masz za dużego wyboru ubrań. Zrobiłam co się dało. Raczej nie wyszło mi za ładnie, oby dwie stylizacje to nie mój styl.

Co myślicie o tej metamorfozie? Chcielibyście abym je robiła?
___________________________________________________
Dodałam statystykę na bloga (po prawej stronie pokazuje sie ile osób jest na stronie) Zastanawiam się czy ją zostawić czy usunąć, jak chcecie? :)

5 komentarzy:

  1. rob, rob ^^ co do makijazu- jak dla mnie jest przecietnie, ale ladnie. a co do ubioru... bardziej podoba mi sie ta twoja druga stylizacja "po" ^^

    fretkaa. (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok robię, robię :)

    Jak na moje też, ale jak napisałam nie było za dużo do kombinowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... spokoo ! ;D

    fretkaa. c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie . Makijaż ładny ci wyszedł , a stylizacja nr.2 podoba mi się bardziej . Zostaw tą statystykę. Zawsze się zastanawiam ile osób jest na twoim blogu ?

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"