niedziela, 30 stycznia 2011

,, Dawniej a dziś ''

Pewnie niektórzy z was zadają sobie pytanie : ,, Jak wyglądał stardoll zanim dołączyłam ? ''
Mam na nie odpowiedz :).
Otóż opowiem wam jak to było kiedy większości z was nie było :D.
Zacznę opowieść od 2007 roku, gdy założyłam konto.

Myślałam że stardoll to kolejna strona do zdzierania kasy, ale się pomyliłam.
Mało było rzeczy dla ss,chyba z pięć ciuchów na każdy sklep. Doładowanie było za 9 zł z groszami i dostawało się 145 sd . Co druga osoba była ss. Strona w ogóle wyglądała inaczej.
Oto zdjęcie.

Nie było czegoś takiego jak play&erln czy jakoś tak się pisze :D, imprez, wybiegu , starbazar był do 100sd a kupować mogły tylko ss. Niektórych sklepów już niema np. ELLE (ciuchy) , DKNY (ciuchy) , Sephora (sklep z kosmetykami) lub Dore (sklep z farbami do włosów). Z czasem stardoll coraz bardziej się zmieniał. Na gorsze i na lepsze min. drożał.
A teraz tak ogólnie :). Podzielę stary stardoll na + i - :
+ mało rzeczy dla ss
+ tanie doładowanie
- tylko ss mogły kupować w starbazarze
- dolki nie wyglądały zbyt realistycznie
A teraz nowy :) :
+ dolka wygląda bardziej realistycznie
+ dodali imprezy
+ każda osoba która ma więcej niż
500 sp może kupować w starbazarze
+ przez 14 dni można zarabiać 5 sd
- droższe doładowanie
- mało ciuchów dla nss
- w salonie piękności żeczy dla ss

To tyle jeśli chodzi o ten artykuł :). Mam nadzieje że przeczytacie.
Obrazek wzięłam z Google :D. Jutro napiszę dla was kolejny artykuł :).
Co o tym sądzicie ?? Piszcie w komentarzach :)

8 komentarzy:

  1. Jejku. Ale to było dawno.
    W mojej głowie to się już zamazało. ;)
    Ja dołączyłam w marcu 2008 roku było ok 20 mln uczestników. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow...ja cos tam jeszcze kojarze.;p wtedy gralam na dawnym koncie o.O
    tak wgl fajny artykul (;

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam te czasy...fajnie było...

    Teraz smród, bród i ździerstwo...

    Artykuł nawet fajny tylko te błędy ortograficzne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze jeden błąd ;dd 'Ż'eczy xd

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam ten stary stardoll wtedy na dzień zarabiało się 1 sd za darmo

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaa... o ile wiem to jak dołączałam do stardoll w 2009 to było podobnie z wyjątkiem doładowań:P Pamiętam swoje pierwsze członkostwo SS:D Cała szkoła chciała dostęp do mojego konta:D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"