poniedziałek, 31 stycznia 2011

Metamorfoza Patricia11a

Wczoraj nie zdążyłam zrobić, więc dziś robię jakoż iż mam na 11:35 :D
Zacznę od make upu :)

PRZED:
Wszystko mi się podobało. Jak zwykle heh :).
PO:
Makijaż mało zmieniłam ponieważ nic innego nie było. Na początku oczu dodałam białe które w dalszej drodze staje się szare ^^. Użyłam : błyszczyku z LUXE, cienia białego i szarego (szary z LUXE), oczy niebieskie z sunny bunny i farby do włosów kolor żółty.




To teraz przejdę do ubioru.

PRZED:
Ubiór mi się podoba nie mam żadnych zastrzeżeń.
PO:
Próbowałam nowy wygląd twarzy dopasować do stroju. Nie wiem czy mi się udało oceńcie sami ^^.
Spodobała mi się ta bluzka więc szukałam jakiś spodni pasujących do niej i znalazłam :). Z butami miałam większy problem, ale udało się :).




Jak oceniacie metamorfozę??

1 komentarz:

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"