niedziela, 27 lutego 2011

Modowe inspiracje, wygraj 5sd

W dzisiejszym temacie specjalnym dodam kilka ubrań. Może zainspirujecie się tym. Napiszę również co można do tego założyć ;)


1. Marynarka H&M, 80zł - jak na moje nie jest droga, dlatego tez przykuła moją uwagę. Idealnie pasuję do Kamelowych szortów (spodenek) i jasno niebieskiej bluzki. Fajnie wygląda z jeansami. Do tego proponuję jakąś torebkę.



2. Żakiet, River Island, 200zł - troszkę drogi, nie kupiłabym go, ale jak znajdę coś podobnego i tańszego to z chęcią kupię ;D Pasuję do jeansów, jakaś torebka, spódnica ta co niżej, botki na płaskim obcasie (z lekko wysuniętymi getrami) i jest super ;)




3. TOP, Pull&Bear, 139zł - Podobają mi się kolory i jak na moje bluzka jest śliczna. Nie trzeba dużo do niej zakładać aby wyglądać super. Wystarczą czarne rurki, botki jakiś żakiet ;)



4. Spódnica, River Island, 125zł - strasznie mi się podoba. Z chęcią bym ją kupiła. Wystarczy założyć do niej czarną bokserkę lub komplet sugerowany w punkcie 2 , botki z wysuniętymi getrami, jakąś torebkę i może apaszkę ;)

Którą rzecz kupiłybyście najchętniej?
Podobają Wam się pomysły?
Co wy byście założyły do tych ubrań? :)

8 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba ostatnia spudzniczka i ostatnia bluzka XD

    niqua_

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podoba top za 139 najbardziej :)
    wszystko ładne :)
    fajnie że opisałaś z czym można to założyć może kupie ale coś podobnego i tańszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. MI się podoba żakiet z River Island i top z Pull&Bear.
    Do żakietu jakieś eleganckie spodnie bym założyła w odcieniach beżu. A do topu może zwykłe spodnie albo spódniczka jeans'owa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi sie podoba ;d
    swietnie zasugerowalas co mozna do tego zalozyc .. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się żakiet z H&M i top z Pull&Bear ;)

    Nata-Ino-Nata

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej marynarka z H&M za 80zł i ten top z Pull&Bear :)

    Bisgotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko ładne, ale nie lubię spódniczek, reszta rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ciuchy są fajne... Od tygodnia namawiam mamę na koszulkę z Pull&Bear:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"