niedziela, 27 marca 2011

Metamorfoza Sweet0Monisia


Makijaż Przed:4/10
Nie podoba mi się makijaż, dodatki również. MeDoll nie jest aż taka zła, ale nie jest wyjątkowa. Nie podobają mi się usta. Po jednej stronie dałaś sztuczną rzęs, a po drugiej już jej brak.


Makijaż PO
Myślę, że lepiej. Jest bardziej kolorowo i nie powtarza się wszędzie takie coś.


Ubranie przed: 2/10
Nie podoba mi się ten płaszcz do tego mogłaś nie zakładać tych jeansów. Buty nie za bardzo wszystko się zlewa i nie wygląda to za ładnie.

Ubranie PO
Nie było co za dużo kombinować i tak wyszło źle, ale chyba lepiej niż poprzednio.

Lepiej PRZED czy PO?

Do metamorfoz możesz zgłosić się TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda Po:)
    Ale przed też jest ok.;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż PRZED, ubranie PO

    OdpowiedzUsuń
  3. Make up lepiej po. A stylizacja i przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardziej podoba 'po' .. (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie Po, przed makijaż wygląda jak królik (sorry) a przed ubranie mi się nie podoba.

    Nata-Ino-Nata

    OdpowiedzUsuń
  6. przed lepiejj

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"