wtorek, 26 kwietnia 2011

Konkurs

Uwaga !!

A więc tak, nie rozpisuję się :)

Konkurs polega na tym, aby pomalować i ozdobić swoje paznokcie jak najładniej ( w rzeczywistości, nie na stardoll ) Najładniejsze prace zostaną nagrodzone ..cennymi niespodziankami :)

MOŻE BYĆ TYLKO JEDNA RĘKA !

Swoje pazurki zalinkujcie na  http:/tinypic.pl/ 
i wklejcie pod tą notką . Macie czas do 3 maja :)

Myślę, że zmotywuje was to, że my jako dziewczyny lubimy się bawić w takie różne rzeczy i malować pazurki i siebie :D  Trzeba pokombinować, żeby kiedyś.. nie zawstydzić się z powodu paznokci, trzeba o nie dbać i je pielęgnować :) Najładniej wyglądają oczywiście pomalowane ale nie wolno do szkoły ! Pamiętajcie !

  

9 komentarzy:

  1. Ja się zgłaszam, ale na razie nie mam lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł :) Ale na razie się nie zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie zgłaszam ;x Mam beznadziejne, łamliwe paznokcie ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się też nie zgłaszam,bo mam obgryzione paznokcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zgłoszę.! :)
    Zaraz zrobie paznoookietki. xD

    Agusia2103

    OdpowiedzUsuń
  6. może zrobię ale pierw muszę sobie lakiery kupić xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się drugi raz ;) ;*

    http://i54.tinypic.com/hrcuxk.jpg
    Agusia2103

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"