piątek, 29 kwietnia 2011

Nie jest dobrze :(

Jak sami widzicie nie jest dobrze :(
Ostatnio bardzo zaniedbuję bloga i co jest najgorsze-
jestem tego w 100% świadoma :/
Zastanawiam się czy to ma jeszcze sens ...
Uwielbiam pisać na tym blogu,
ale ostatnio jakoś już nie ma o czym :(
Na dodatek dziś dowiedziałam się
że jutro z samego rana (tak koło 7:30)
wyjeżdżam na sobotę i niedzielę
do małej miejscowości nie daleko granicy ze Słowacją :P
Miejscowość ta to Muszyna.
Bywam tam bardzo często, ponieważ mam tam domek.
Wracam w poniedziałek rano więc na pewno będę coś pisać.
Jeszcze dziś napiszę jakieś tematy,
a po przyjeździe zrobię 2 edycję ZAGADEK
tym razem najprawdopodobniej trudniejszą.
Oprócz tego jakąś loterię tym razem na Stardollary
no i oczywiście długo obiecywane 'Śmieszne stylizacje'.
To tyle z   mojej strony.


P.S. Zapomniałam dodać:
Przyzwyczajcie się do tego że często gdzieś wyjeżdżam ;)

5 komentarzy:

  1. Ok, to miłej zabawy w Muszynie. ;) ;P
    Życzę cieeepła. i okeej ;) Fajnie będzie jak będzie można wygrać stardollary. Przydadzą się, szczególnie , że weszły do starplazy ciuchy w które ubrana była Kate na ślubie z Wiliamem ;) ;PP

    Agusia2103

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej zabawy, wróć cała i zdrowa ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanego wypoczynku. :)Mam nadzieję, że nie odejdziesz z bloga i że będzie więcej konkursów organizowanych przez ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"