wtorek, 5 kwietnia 2011

O chodzi z butikiem?

Nie wiem czy do końca zrozumieliście moją idee na temat blogowego butika. Więc o co naprawdę chodzi:

1. Zamawiasz u mnie za darmo szafę
2. Ubrania będą robione przeze mnie w Gimpie
3. By je kupić trzeba będzie napisać komentarz co się chce w Zakładce "Blogowy Butik Chic"
4. Co 2 tygodnie aktualizuje wasze szafy, a ciuchy, które kupiliście dodaje do Waszych szaf
5. Za ubrania będzie się płaciło Blogowymi Punktami
6. Co jakiś czas będą nowe ubrania
7. Będą też kolekcje limitowane i darmówki
8. W jednej szafie mieści się max. 8 rzeczy jeśli przekroczy się ten limit robię nową szafę.

To chyba wszystko, rozumiecie?
Jeśli macie jakieś pytanie piszcie :)

16 komentarzy:

  1. aaa i ja chciałabym też zamówić szafę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też rozumiem :D EXTRA pomysł z tym butikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam testów, jestem w I gimn. :) Rajmana miała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym tu zamówić szafę? Jestem agatkamaj

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy skumał ;d
    A ja dzisiaj trzymałam kciuki za wszystkich piszących testy. Bo moja siostrzenica pisała... (;

    OdpowiedzUsuń
  6. a wogóle super pomysł z tymi szafami

    OdpowiedzUsuń
  7. terz chciała bym szafę jestem weroniczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę o założenie szafy i będę kupowała duuuuuuużo rzeczy:P Oczywiście jak będę miała za co. Na stardoll mam taki sam nick jak na Bloggerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nie chciałam szafy, ale czy teraz mogłabym zamówić? Lorena_1212.

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym zamówić szafę. ;)

    diamond_girl.2

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"