poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Przeniesienie

Przenoszę zgłoszenia i kolejkę do metamorfoz do tego postu gdyż można mieć tylko 10 stron, a potrzebna jest do urodzin :)

_______________________________________________________________
Jeśli chcesz metamorfozę zgłoś się pod tą notką i dodaj się do obserwatorów :)

Napisz też czego chcesz metamorfozę (ubioru, makijażu)


Kolejka:
- MissMazi7
- fretkaa.
- Didlina8
- Miss_Gabrysia10
- klaudia561
- niki2512
- Nuttellka
- Sweet0Monisia
- xKORNUSIAx
- Kalka4785
- Rajmana
- Selena05050
- Nick_Lady
- TeiLea
- Daga1213
- Nurek148
- Olcia2020
- Tubisiowa_
- all95day
- Lorena_1212
- AniaGlam
- Werka 1260
- Matiq.Pauli
- Alice2414
-kotek321Girl
- Bisgotka
- DaruniaFiolet11
- _nataleczka7xd
- slicznota10
- rikkkkki
- eiden97
- daria_97dg


9 komentarzy:

  1. ja chce metamorfoze
    makijażu ( chyba że można ubioru i makijażu to bymchciała obydwie rzeczy )

    szmaragd123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam już metamorfozę makijażu, więc jeśli mogę to chcę ubraniową. Lorena_1212

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę , jeśli można to i ubioru i makijażu ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga w kolejce ^^
    Brać się za robotę, chce widzieć jak mnie zjedziecie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Metamorfozy o ile pamiętam skończyły się na sweet0minisia, w ogóle zapominam aktualizować tą kolejkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chcę metamorfozę Make-Up'u i ubioru, jeśli można prosić >^.^<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chce metamorfozę Make-Up'u i ubioru,jeśli by się dało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chce metamorfozę ubioru i make-up'u ;))

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"