piątek, 29 kwietnia 2011

Uwaga, ważne!

Przepraszam Was, że ostatnio tak mało piszę. Nie miałam czasu nawet by na chwilę wejść bo mój komp się zepsuł. Nie mam pojęcia do kiedy potrwa naprawa. Tam mam wszystko, Wasze szafy, ubrania, programy, projekty... EVERYTHING! :P Siedzę teraz na laptopie mamy choć ona nie pozwala mi go używać xD nie ma rodziców w domu :P Nie mam pojęcia jak dalej będę pisać. Jestem, że tak powiem zrozpaczona. Masakra... strasznie zależy mi na tym blogu, ale nie wiem co mam zrobić. Nie wiem co zrobiłabym bez redaktorek...

7 komentarzy:

  1. naszczęście są nasze kochane redaktorki ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo sa redaktorki i to na czaaaaasie ;D ;*
    Ale czekamy na Ciebie. ;*
    Zdrowia komputera ` haha xd ;**


    Agusia2103

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też padł komputer i nikt mu nie życzy zdrowia ;< xd
    Ale cieszmy się z naszych kochanych redaktorek ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać jak znowu coś napiszesz na bloga, ale dobrze że mamy redaktorki. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"