poniedziałek, 30 maja 2011

Ankieta, odpowiedz i wygraj

Mam do Was kilka pytań na temat zadowolenia i wrażeń, które odnosicie podczas czytania bloga ;) Przydadzą nam się Wasze zdania, będziemy mogły stwierdzić czego nam brakuje itd. ;)

Odpowiedz na pytania:
1. Dlaczego lubisz tego bloga?
2. Jakie tematy najchętniej komentujesz?
3. Czego brakuje blogowi?
4. Chcielibyście częściej konkursy/mini konkursy?
5. Czego nie lubicie lub co Wam przeszkadza na blogu?
6. Co Ci się podoba w blogu?

Nie musisz odpowiadać na wszystkie pytania jeśli nie wiesz jak na nie odpowiedzieć. Prosiłabym abyście odpowiadali szczerze nie zaboli mnie ani nikogo jeśli napiszecie krytykę. To znak, że coś trzeba zmienić ;)

Spośród odpowiadających wylosuję osobę, która wygra 10sd

Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi! :)

8 komentarzy:

  1. 1. Ponieważ jest ciekawy nie zawiera tylko informacji ze stardolla ale również porady dotyczące jak się ładnie malować :)
    2. Najchętniej to o kosmetykach i o gimpie xD, a resztę też komentuje ale bardziej lubię o kosmetykach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. 3. Hmm, nie wiem xD Może stylizacji ciuchów w realu
    4. Mi tam obojętne :), ja za bardzo się mk nie interesuje wole sobie poczytać posty :)
    5. Raczej nic :)
    6. Wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc:
    1)Bo jest po prostu (nie będę tego ukrywać.!) zajeeeeeeeeeeefajowski.! Nigdy się tu nie nudzę.! Lubię całą załogę, któraaa też jest fajowska. ;-*
    2)Komentuję wszystkie.! Uwielbiam wszystkie.!
    3)Wydaje mi się , że niczego.!
    4)Mogą być częściej . ;)
    5)Oczywiście, że nic. ;]
    6)Bez ściemniania.! - Wszystko.! <3

    Agusia2103

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Najciekawszy blog o stardoll, nie będę ukrywać :D Do tego ten zaje***ty pomysł z BP i butikiem :)
    2) Komentuje wszystkie (a przynajmniej się staram)
    3) Nie brakuje niczego :)
    4) Konkursów nigdy za wiele :)
    5) Nic nic :) Na początku kariery dosiaczki i hannnah było trochę zamieszania bo było za dużo postów, ale teraz jest good :)
    6) Patrz punkt 1. Jest jeszcze dużo rzeczy....

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Lubię tego bloga, ponieważ jest bardzo ciekawy i panuje w nim tak zwany ład.
    2. Ja lubię wszystkie komentować
    3. Jak dla mnie to niczego, ale może tak jak daria_97dg to stylizacji w realu?
    4. Tak bardzo, bo bardzo lubię brać udział. :)
    5. Jak dla mnie to niczego nie brakuje, ani nic nie przeszkadza.
    6. Wszystko lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest superaśny blog wiecej zaraz;p
    Odpowiedz na pytania:
    1. Bo tu jest świetna ekipa i wgl.
    2. Pjedynki medolls
    3. tego czegoś co nam jest potrzebnie normalnie miłości żart brakuje mi tematów o szkole jakie robic zgapki itp.
    4. jak najbardziej konkursy
    5. nic mi nie przeszkadza no może ale nie:)
    6. Wszystko jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Lubię bloga, bo jest tu miła atmosfera i fajni ludzie ^^ Zawsze jest coś ciekawego do poczytania, czy to ze świata stardoll czy porady kosmetyczne rodem bardziej z reala. ;p
    2. Wszystkiee ;3 A najchętniej to chyba takiee długie gdzie można dużo wyczytać np. tematy specjalne, poradniki.
    3. Się głupio pytasz ? ;o Jasne, że niczego nie brakuje !
    4. Iiii tam. Mi obojętne. Wolę komentować inne posty. Chociaż od czasu do czasu mk nie zaszkodzi xd
    5. Przeszkadza, przeszkadza... Mam być szczera ? To te anonimowe komentarze, które czasami zostawiają. Takie niemiłe ;x No, przynajmniej kiedyś zostawiali. I nie mieli odwagi się przyznać. Ale na to nic nie poradzisz i ostatnio nie ma już takich... Więc ostatnio nic mi nie przeszkadza. Blog jest doskonały ;d
    6. Mam wymieniać co mi się podoba ? Ekipa, ciekawe posty, świetna atmosfera, wasze super podejście do tego bloga, mili komentujący... I wieele więcej. Trochę by mi to pisanie wszystkiego zajęło. ;dd
    Ale w skrócie: Podoba mi się wszystko ! ;33

    ...Sięę trochę rozpisałam. Mam nadzieję, że chociaż ktoś przeczyta ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Bo ma taką "rodzinną" atmosferę ; p
    2. konkursowe xd
    3. Więcej konkursów ; p
    4. jak wyżej ; )
    5. trochę mnie wkurzają dublujące się nowości dodawane przez różne redaktorki
    6. atmosfera ; p

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"