wtorek, 31 maja 2011

Pytanie

Mam do Was pytanie :) Żebyście nie musieli tyle komentować chodzi mi o nowości ze stardoll z całego dnia.

Czy chcecie aby posty z nowościami ze Stardoll były umieszczane w jednym poście?

W jednym poście:
- nowości, zmiany, oferty na stardoll

W jednym poście:
- nowe kolekcje, obniżki

W jednym poście:
- HotBuys

W jednym poście:
- darmówki

Było by to na zasadzie czegoś takiego:

Tytuł posta: Dzisiejsze nowości ze Stardoll

1) Na Stardoll pojawi się nowa opcja....



2) Pojawił się nowy przycisk w apartamencie...




Itd.

Pytam się wszystkim, czytelnikom i redaktorkom czy by to Wam odpowiadało. Jeśli nie wiecie albo coś możemy to wprowadzić na tydzień, a potem zdecydujecie jak było lepiej ;)

Wiec co Wy na to? :)


8 komentarzy:

  1. nieeeeeeeeeee.! to będzie strasznie w kuupie^^
    ja wolę , tak jak jest. ;] , bo jeżeli ktoś nie chce komentować to nie musi. , a ja lubię i chcę.! wolę żeby zostało tak jak jest.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja jestem przeciwna niestety, ale wtedy będzie dziwnie, bo będzie można tylko dodawać posty wieczorkiem, z całego dnia, tak o 22, a nie wszyscy są na blogu wtedy i w końcu wyjdzie na to, że nie będzie żadnej informacji. I odbierzemy im szansę do komentowania, także .

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie racje, nie przemyślałam tego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbytnio 'w kupie'. Poza tym pod koniec dnia okazało by się że wszystkie 4 redaktorki bloga napisały równocześnie posta o 'podsumowaniu dnia' :( Tak jest na prawde dobrze moim zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dobrze jak jest :P Tylko po co takie bezsensowne posty jak : Do starplazy wszedł HB, a jakiś czas później: Wyborem dnia jest HB..... bez sensu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem niech zostanie tak jak jest, bo wszystko będzie takie jak by posklejane razem i nie będzie wiadomo o co chodzi, a tak po za tym to tak jak pisały dziewczyny u góry, nie będziemy miały szansy do skomentowania, bo nie wszyscy będą na blogu o tej godzinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech będzie jak jest i jest doskonalee ;d
    Nie chce mi się bardziej rozpisywać, a poza tym wszystko powiedziały dziewczyny u góry ^^

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"