piątek, 27 maja 2011

Sprawy redaktorek

Przyglądałam się trochę przez ten tydzień redaktorkom. Szczerze nie mam pojęcia co dalej zrobić.
Ale, nasz skład wygląda teraz tak:

Właścicielka - LaDarcia1997

Redaktorki:
Rajmana
dosiaczka
hannnah92

Myślę, że nie potrzebujemy kolejnej redaktorki. Spodziewałam się po nataleczkaxd7 więcej pomysłów, szkoda :(

Gratuluję redaktorkom! ;)

EDIT:
Nataleczkaxd7 otrzymuje od nas za wkład wniesiony w swoją pracę 50BP oraz sukienkę, której nie ma jeszcze w butiku "CHIC" ;)

12 komentarzy:

  1. GRATULUJE BAŚKA :D WIEDZIAŁAM ŻE ZOSTANIESZ !!!!! JESTEŚ ŚWIETNA :D
    Gratuluję też Dosiaczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No trudno, nie udało się....

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, to był naprawdę trudny wybór :(

    OdpowiedzUsuń
  4. PS Mogłaś mnie chociaż uprzedzić, napisałabym pożegnanie...;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc jestem Ci na prawdę wdzięczna Olu. Myślałam że mnie wywalisz za to że ostatnio troszkę żadziej pisałam na blogu. Ale cieszę sie że do tego nie doszło.

    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko proszę nie wkurzaj się na mnie za to. Nie chce mieć wyrzutów sumienia... Przepraszam, że od razu Cię usunęłam... Może mogłabym to naprawić? Jak chcesz to napisz mi na gadugadu treść? ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję:) Niestety już nie mogę stale komentować postów z powodów osobistych....

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom ;333
    I szkoda trochę, że nataleczka nie będzie pisać. Współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki. ;)
    Szkoda ` nataleczka .

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"