środa, 29 czerwca 2011

Moda w StarPlazie: MS New Collection


Dzisiaj weszła nowa kolekcja MS. Zrobiłam dla Was 2 stylizacje.Ogólnie z samego ms nigdy nie mogę nic fajnego ułożyć, ale wybrałam 12 ubrań, które warto kupić lub mi się podobają + jeszcze taki jeansowy top (denim bustier) i spodnie te co w stylizacji poniżej.



W jednej stylizacji użyłam spódniczki z YSL. Ogólnie nie zbyt dobrze wyszły :) Poniżej prezentuje 12 ubrań. Najbardziej polecałabym kurtkę nr.1, 2, 3 zależy komu co się podoba chociaż nr. 5 i4 można fajnie wykorzystać :) Butów nie było zbyt dużego wyboru więc wybrałam te jedne (nr.9), które według mnie są najładniejsze. Musicie mieć naszyjnik (nr.6). Przyda się do fajnych stylizacji :) Jeśli szukacie jakiegoś fajnego stroju kąpielowego ten z ms ładnie wygląda na dollce. Nr. 10 i 11 to klasyczna czarna tunika/sukienka, jednakże przykuły moją uwagę. No i na koniec różowa koszula, również potrzebna do fajnych stylizacji, ładnie wygląda na dollce i ładnie komponuje się z resztą stroju jeśli użyjemy odpowiednich kolorów i ubrań.





Podobają Wam się stylizacje?
Który ciuszek z tych 12 podoba Wam się najbardziej?

8 komentarzy:

  1. Powiem, że tak kolekcja jest jedną z lepszych w Miss Sixty

    OdpowiedzUsuń
  2. pokazałaś same rzeczy które mi sie podobały D: a stylizacje fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ni się podobają wszystkie pokazane rzeczy, no morze z wyjątkiem niebieskiej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje ;d
    Mi się podobają wszystkie rzeczy, a najbardziej naszyjnik [nr.6] ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana stylizacja, a mi się podoba 3,4,5,6,7 i 9. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"