sobota, 30 lipca 2011

Buty Converse

Tak jak obiecałam od czasu do czasu będę pisała jakieś posty.
Dzisiaj Chciałabym napisać trochę o sieci z obuwiem CONVERSE, na pewno każdy o niej słyszał lub ma z niej trampki. Pomysł na posta przyszedł mi stąd, że ostatnio kupiłam sobie trampki właśnie z tej firmy i jestem bardzo z nich zadowolona :)
    "Modele butów Converse nie tylko świetnie wyglądają - świetnie się też trzymają i noszą! A potrafią wytrzymać naprawdę wiele - bo materiały z których są wykonane te odjazdowe buty, to najnowsze osiągnięcia w dziedzinie techniki obuwniczej i stanowią połączenie zaawansowanej technologii z wyrafinowanym wzornictwem. Dzięki zastosowaniu do ich produkcji najbardziej nowoczesnych materiałów, buty są bardzo lekkie i wygodne, jednocześnie nie tracąc przy tym dużej wytrzymałości na zużycie. Wszystkie te cechy są już zresztą od dawna głównym wyznacznikiem produktów firmy Converse.
    Wybór trampek jest bardzo duży <nie wiem jak w Polsce> ale np. tu w USA jest ogromny :D 
         (Oto niektóre z nich):
    Jak pewnie zauważyliście zmieniłam swój nick na bloggeru od teraz jestem Karolinalove. a nie dosiaczka :)

8 komentarzy:

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"