czwartek, 21 lipca 2011

Moda w StarPlazie: Sea of Stars

SEA OF STARS

Jak piszą admini to pierwsza opowieść graficzna na stardoll. Admini stworzyli nawet butik. Nie zrobiłam jak zawsze stylizacji do mody w starplazie gdyż uważam, że admini zrobili już ładne, a pomysłowość zostawiam Wam :) Wybrałam moim zdaniem najładniejsze ubrania, nie wszystkie. Najbardziej podobają mi się rzeczy nr. 1,2,3,4,7,9,10,13 Je w pierwszej kolejności bym kupiła.




Które rzeczy najbardziej Wam się podobają?
Podoba Wam się nowy sklep?

4 komentarze:

  1. Z tych tutaj podoba mi się kilka rzeczy, ale na stardoll nie wchodzę więc nie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te są fajne, ale dla NSS polecam sukienkę za 26 SD. na prawdę fajna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się pośrednio podoba to wszystko... ;>

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"