środa, 10 sierpnia 2011

My Dog :)

Mam na kompie mnóstwo zdjęć mojego psa więc postanowiłam Wam go pokazać ;) Dwa pierwsze zdjęcia były robione u mojej babci, a pozostałe w Chmielnikach nad jeziorem. Ostatnie zdjęcie to moje ulubione, wygląda jak taka ciamajdka xD ;) Bruno ma 12 tygodni, na dwóch pierwszych zdjęciach miał z 9. Gdy go kupiłam miał zaledwie 6 tygodni, a jego oczka były niebieskie! Ale zmieniły mu się na zielone i tak są piękne xD Poza psem mam królika miniaturkę, Pompi xD :)

Fotograf: Tata lub Ja
Model: Bruno - Czekoladowy (Brown) Labrador Retriever.















Podoba Wam się Bruno?
Macie jakieś zwierze w domu?


6 komentarzy:

  1. jaki słodziak !!! uwielbiam go !

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam :( ale chciałabym mieć takiego jak ty masz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny!
    Ja mam w domu istny zwierzyniec :)
    Mam pieska, trzy króliki, dwa koty i rybki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! ;dd
    Ja niestety nie mam zwierząt. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. o jeeej! <3333333

    Ja mam 2 psiaaaki (suczkę i psa)
    Kota , planuję jeszczeee kupić sobie kotka i króliczka , ale to przyyyszłość xd

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"