środa, 17 sierpnia 2011

My favorite shoes

Zacznę od przeprosin. Taa... znowu będę Was zanudzać xD Nie pisałam przez 5 dni, sobota - nad morzem, niedziela - u babci, poniedziałek i wtorek - u koleżanki. Za to przepraszam i przepraszam, że na blogu nie dzieje się nic. Szczerze sama nie mam pomysłu na notki.

Okej, z braku pomysłu i z nudów przedstawię Wam moje ulubione buty, które kupiłam rok temu w Deichmanie. Buty są trochę zniszczone, ale je uwielbiam xD Kiedyś (nawet troszkę do teraz) miałam manie kupowania rzeczy w kolorze khakim, jeśli długo już wchodzicie na tego bloga mogliście to zauważyć xD. Fotografką dobrą nie jestem, zwłaszcza ostatnie zdjęcie wyszło do kitu bo sama musiałam swoje nogi fotografować. Tak się zastanawiam czy nie zamówić sobie jednak tych botków z cutesyshoes.com.









Podobają Wam się moje buty? xD
Macie swoje ulubione?


6 komentarzy:

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"