poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Ocena Kasia5400

Do oceny wybrałam Kasia5400/Dominik


Makijaż i Twarz:
Makijaż świetny. Żółty i zielony ładnie, ze sobą zcieniowane. Uwielbiam te oczy! Te usta świetnie z nimi współgrają, ale jest jedno 'ale' nooos! Nie znoszę go, ale kto jak woli, a no i jeszcze brwi, czemu takie ciemne do blond włosów? Wybrałeś jedną z moim ulubionych fryzur dla SS.

2 pkt. za równy makijaż
1 pkt. za kolorystykę
0,5 pkt. za dobre elementy twarzy
1 pkt. za pomysłowość

Razem: 4,5/5


Strój:
Uwielbiam długie zakolanówki i te okulary! Buty zrobione pomysłowo i ładnie kolorystycznie wszystko współgra.

1 pkt. za kolorystykę
1 pkt. za dobranie dodatków do stroju
2 pkt. za pomysłowość
1 pkt. za ogólne wrażenie

Razem: 5/5


Apartament:
No i tu mnie troszkę zawiodłeś. Nie przepadam za pokojami tego typu. Wygląda to trochę jak graciarnia. Podoba mi się ten obraz z kobietą w środku, bardzo pomysłowe i to on wszystko nadrabia, ale reszta średnio :)

0,5 pkt. za kolorystykę
2 pkt. za pomysłowość
1 pkt. za ułożenie mebli
0,5 pkt. za ogólne wrażenie

Razem: 4/7

Ogólna ocena: 13,5/17

Masz powyżej 10 pkt. więc otrzymujesz 20BP! :)


Zgadzacie się z moją oceną?

Z komentarzy wylosuję osobę do kolejnej oceny :)


11 komentarzy:

  1. zgadzam się :P
    i sie zgłaszam missaschley1986

    OdpowiedzUsuń
  2. za makijaż nie dała bym 2 pkt. za równy makijaż bo taki nie jest :D

    Zgłaszam się... supcio97

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się ( nie zgłaszam się :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, dobra ocena. (;
    [ja się nie zgłaszam. ;>]

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko :P
    PS Podoba mi się wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dałabym tylko niższą ocenę dla ubioru - nie podoba mi się . Tak to podzielam twoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w zupełności :)

    nick ze stardoll : Gabi9021

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"