niedziela, 30 stycznia 2011

Metamorfoza MissMC2305

A oto pierwsza moja metamorfoza ^^.

Więc zacznę od make up :).
PRZED:
Miss bardzo ładnie wyglądała nie mam żadnych zastrzeżeń.





 PO : 
Zmieniłam fryzurę na któtką , uważam że do tej twarzy bardziej pasuje krótka. Teraz według mnie dolka ma pazur ^^.
Do tej stylizacji użyłam : 
tusz długi i krótki, sztuczne rzęsy, cienie biały i czarny, szminkę pod kolor skóry ponieważ inna  nie pasowała i kolczyki które pasują kolorystycznie do make upu

A teraz ubiór :)

PRZED:
Nie mam znów żadnych zastrzeżeń :D.
PO: 
Zrobiłam komplet czarny ponieważ chciałam dopasować do nowego wyglądu dolki ^^.
Nie bd pisać co użyłam bo widać  hehe :)

Mam nadzieje że się podoba :). Piszcie w komentarzach co myślicie o nowej ^^

2 komentarze:

  1. o matko... NIE MALUJE SIĘ OCZU AŻ PO BRWI!!! Sorki, ale jak ktoś kto nie wie tych podstaw moze robić metki?

    Co do stroju "po" buty i bluzka są "za ciężkie" do tej spódnicy. Ogólnie średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"