niedziela, 30 stycznia 2011

Metamorfoza Tubisiowa_

A oto kolejna i ostatnia na dziś ^^, ponieważ mama mnie zrzuca z krzesła :D.

Tubisiowa chciała zmienić wizerunek twarzy, dlatego do mnie napisała ^^. 







 PRZED:
Według mnie nie pasuje kolor ust. Jeżeli nie chcesz zmieniać to przyciemnij wargi na maksa wtedy będzie współgrać z make upem :D A tak to bez zastrzeżeń reszta :)
PO :
Zmieniłam włosy i kolor, położyłam biały cień, ponieważ żaden inny nie pasował, nałożyłam te oczka z sunny bynny i błyszczyk. Jeżeli zastosujesz się do tego projektu to usuń to na policzkach lub zmień odcień na jaśniejszy :)

Mam nadzieje że się podoba. Komentujcie :P. Na dziś to koniec jutro z rana na pisze ponieważ mam na 11:35 do szkoły ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"