piątek, 24 czerwca 2011

Metamorfoza Lorena_1212

Do metamorfozy wybrałam Lorena_1212




MAKIJAŻ

PRZED: 10/10
Podobają mi się elementy twarzy i ogólnie nie mam zastrzeżeń. Makijaż wykonany równo i podoba mi się jego kolorystyka ;)

PO:
Właściwie to zmieniłam tylko makijaż xD Miałam zmienić fryzurę, ale nacisnęło mi się coś i wyszło ze strony i bym musiała jeszcze raz robić makijaż. Uważam, że fryzura jest boska, idealna do twojej twarzy.



UBRANIE

PRZED: 7/10
Ogólnie to mi się podoba, ale jakoś za mało tu tego.

PO:
Moja wersja w sumie też nie świeci oryginalnością, ale chyba już lepiej. Spodobał mi się ten kombinezon. Chciałam najpierw wykorzystać takie kremowe spodnie "Horse coś tam" :)


Podoba Wam się?
Lepiej PRZED czy PO?


Z komentarzy wylosuję osobę do następnej metamorfozy

8 komentarzy:

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"