niedziela, 26 czerwca 2011

Przegląd strojów: H&M

Czas na mały przeglądzik strojów, które są dostępne w H&M. Pod każdym strojem zamieściłam kolor oraz ich cenę.

Wszystkie dostępne od 30.04 do 28.08



1. Kokardki i majtki z wysokim stanem w stylu retro ;)

Kolor: Pastelowy, miętowy
Cena za górę: 39.99 zł
Cena za dół: 39.99 zł



2. Panterka ładnie podkreśli Ci opaleniznę. Podoba mi się kształt góry :)

Kolor/Wzór: Biało-Czarny/Panterka
Cena za górę: 52.00 zł
Cena za dół: 39.00zł



3. Góra wiązana na karku z frędzelkami, mocny,żółty kolor sprawia, że strój jest seksi ;D

Kolor: Żółty
Cena za górę: 49.00
Cena za dół: 39.00



4. Modny, żywy pomarańcz oraz ładny kształt góry.

Kolor: Żywy pomarańcz
Cena za górę: 49.00 zł
Cena za dół: 49.00 zł





5. Góra dopasowuje się do sylwetki, zawiązywana na karku. W kolorowe paski.

Kolorystyka/Wzór: fiolet, czerń, piasek/ w paski
Cena za górę: 49.00
Cena za dół: 39.00




6. Egzotyczny wzór w bananki ;)

Wzór: bananki
Cena za górę: 52.00
Cena za dół: 39.00


7. Klasyczna czerń i wykrojony strój wygląda bosko ;)

Kolor: Czerń
Cena: 79.00 zł

Podobał Wam się artykuł?
Które stroje podobają Wam się najbardziej?
Kupicie coś?


Wkrótce więcej przeglądów ;)

6 komentarzy:

  1. tak podobał mi sie :), 5 i ostatni ale z cenami trochę przesadzili

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe, ale ja i tak za jednoczęściowym xddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;d Mi się pierwszy i piąty podobają ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba 2,4 i 5, ale nie kupię żadnego, a co do tych cen do serio trochę drogie...

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"