czwartek, 28 lipca 2011

Lady GaGa - The Edge Of Glory


Dzisiejsza "sesja" była połączona z moją nauką jazdy, w roli kierowcy oczywiście : ). Jestem bardzo początkująca, ale bez szwanku dla samochodu, ani dla żadnego z pasażerów udało mi się dojechać na miejsce, gdzie zrobiliśmy zdjęcia. Strasznie chciałam mieć swoje własne "słit focie w zbożu" - oto więc są ; ). Nie wszystkie w zbożu, bo nie byłoby nic widać, no, ale...

Zdjęcia stare. Obecnie pogoda aż tak nie dopisuje.


 


^ Z moim młodszym bratem, przy "bryce" ; P.

Jeśli chcecie wiedzieć co skąd jest - pytajcie w komentarzach - odpowiem w edicie ; )



Edit:  Tunikę kupiłam ostatnio za 12 zł w SH. Jest firmy River Island.
Bransoletka jest ze strony asos.com ; )

Edit: Torebka kosztowała mnie 10 złotych ; ). Kupiłam ją u "Bułgarów" na targu. Oni sprzedają większość rzeczy za "dyche" ; ).

8 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia.Gdzie kupiłaś tunikę , jest bardzo ładna ?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna tunika i bransoletka ;) dodaję cię do obserwowanych, mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym lub przynajmniej zostawisz u mnie komentarz ;p
    www.cityofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ohhh ale podoba mi się twój blog chciałabym na nim pisać !! A gdzie kupiłaś tą torebkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak się ubieraj.!
    Świetne.! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta tunika! ;D Chyba przejdę się do SH :D Muszę zrobić jakąś stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"