środa, 27 lipca 2011

Moda na bloga szafiarskiego ....

Jak pewnie większość z was zauważyła,
obecnie panuje moda na bloga szafiarskiego.
Mnie nie kręcą tego typu rzeczy,
chociaż przyznam się bez bicia że chciałam
kiedyś mieć własnego bloga szafiarskiego.
Większość osób zakłada bloga ze stylizacjami
tylko po to żeby otrzymywać darmowe rzeczy od różnych firm.
Moim skromnym zdanie to paranoja.
Niektóre blogi są tak zaniedbane że aż oczy bolą jak się na nie patrzy.
Znam tylko 3 porządne blogi szafiarskie.


Na pierwszy miejscu jest blog Kasi

http://www.fashionsalade.com/jestemkasia


Bardzo oryginalny blog, stylizacje bardzo dopracowane.
Ocena 10/10 :D









































Na 2 miejscu blog Gabi

http://kolorowadusza.blogspot.com/

Stylizacje również dopracowane. Bardzo podoba mi się to w jaki sposób ubiera się Gabi.
Ocena również 10/10
























Blog Nicoli na 3 miejscu


http://koooolorowo.blogspot.com/


Autorka bloga ma bardzo ciekawe stylizacje ... robione w ciekawych miejscach.
Jedną z moim ulubionych jest stylizacja robiona w wodzie.
Aktualnie trwa na blogu rozdanie.
Moja ocena bloga 9,5/10


8 komentarzy:

  1. Wszystkie blogi fajne.Ja też myślałam o założeniu bloga,ale nie nadaję się do tego. :) Przy okazji wejdźcie na bloga mojej przyjaciółki i jakbyś cię mogły to dodajcie się do obserwatorów i skomentujcie, oto adres: http://dominique-f.blogspot.com/ Naprawdę polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam dwa ostatnie blogi ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie !!! niektórzy robią to tylko dla reklam itp ;/ to chore!!! powinni widzieć w tym coś głębszego ! ;/
    ale nic nie poradzimy !
    ja znam wiele blogów i dużo fajnych zagranicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chciałam kiedyś założyć, niestety ale muszę to powiedzieć iż wszyscy uwielbiają miejsce 3 bo jest ładna ale szczerze mówiąc to ona robi przeciętne stylizacje . to moje zdanie miejsce 3 powinien zająć ktoś inny Wiem że mnie teraz zlinczujecie ale nie obchodzi mnie to

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejsce 3 powinna zająć według mnie Eva Gore ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie przepadam za takimi blogami... Chociaż ten pierwszy mnie teraz zaciekawił. ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Może ja sie za bardzo nie znam, ale według mnie dwa ostatnie blogi w ogóle nie powinny się tu znaleźć. A akurat Gabi jest jedną z tych osób, które zakładają bloga dla zysku. A dziewczyny z ostatniego bloga w ogóle nie znam. Weszłam na jej bloga a tam dużo obserwatorów, komentarzy, ale chyba (tak jak u Gabi) tylko osób ze stardoll. Za to Kasię (pierwszy blog) jak najbardziej podziwiam. Uważam, że w zestawieniu powinien się też naleźć blog Maffashion.Jest to chyba najpopularniejszy polski blog szafiarski.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"