niedziela, 24 lipca 2011

Ocena all95day

Do oceny wybrałam all95day.



Makijaż i twarz:
Bardzo mi się podoba. Trochę chyba za jasne usta bo słabo je widać. Nie lubię tego nosa co pisałam już wcześniej, ale to kto jak lubi. W sumie nie mam żadnych 'ale' więc lepiej moją opinie opiszę punktami.

2 pkt. za równy makijaż
1 pkt. za kolorystykę
0,5 pkt. za dobre elementy twarzy
1 pkt. za pomysłowość

Razem: 4,5/5



Ubiór:

Świetny jest ten pasek HB, on nadaje stylizacji pomysłowości xD. Stylizacja tak jak makijaż bardzo mi się podoba.

1 pkt. za kolorystykę
1 pkt. za dobranie dodatków do stroju
1 pkt. za pomysłowość
1 pkt. za ogólne wrażenie

Razem: 4/5



Apartament:
Fajnie wykonałaś garderobę. Ja nigdy nie potrafiłam zrobić porządnej i w pokoju z HB mam,że tak powiem syf.

1 pkt. za kolorystykę
1 pkt. za pomysłowość
2 pkt. za dobre ułożenie mebli
2 pkt. za ogólne wrażenie

Razem: 6/7

Ogólny wynik: 14,5/17

Otrzymałaś więcej niż 10 pkt. więc otrzymujesz 20BP.

Z komentarzy wylosuję kolejną osobę do oceny :)


Zgadzacie się z moją oceną?

10 komentarzy:

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"