piątek, 12 sierpnia 2011

Buty Nike

W ostatnich kilku miesiącach bardzo spodobały mi się buty Nike.
Więc dzisiaj artykuł będzie właśnie o nich :)
Ja osobiście mam co do nich pecha bo już kilka razy byłam w sklepie firmowym i za każdym razem albo nie ma mojego rozmiaru albo nie podoba mi się ich kolorystyka.. no cóż, życie.


Buty te mają różne fasony od sportowych do sandałów, czy nawet klapek lub sandałków dziecięcych. ( Ja prywatnie ubrałabym tylko i wyłącznie buty sportowe z tej firmy, w fasonie, który zaprezentuję trochę niżej) :)
Można nabyć także koszulki, bluzy, spodnie czy nawet bieliznę z tej firmy.

Sportowe, dobre do tańca, lub nawet do chodzenia na co dzień :)

Sandałki dziecięce :

Klapki :


Istnieją jeszcze różne kształty/fasony obuwia sportowego w których wyróżniamy grup : adidasy, górskie,itp.

Myślę, że podobał się wam artykuł :)

Przepraszam za moją nieobecność na blogu, miałam lekcje pływania, które mam nadal, ale opłaca się chodzić, ponieważ po kilku lekcjach umiem z deską, bo z deską pływać na brzuchu i plecach ;d



Edit :
 Jeżeli chodzi o buty wejdźcie na http://blog.stylowebutki.pl/2011/01/obyo-czyli-jeremy-scott-dla-adidas-oryginal-hit-czy-kit/ zobaczcie, jakie mogą być wymyślne buty z myszką miki, z 3 językami itp. :)

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście posiadam 4 pary butów sportowych Nike, z czego jedna para to limitowana :P Dla ciekawych podam zdjęcie które znalazłam w necie: http://3.bp.blogspot.com/-k8Krbv6BL2Q/TbAMTdrdqAI/AAAAAAAAAAo/XX3JUdfymt8/s1600/buty-nike-roze.png
    Potrzebuję butów sportowych do tańca Electro i jeszcze Shuffle.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny artykuł tez lubię nike ale nie posiadam ale chciałabym se kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam takich butów, ale chciałabym mieć. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem wierna firmie Nike w zakresie obuwia sportowego. Zaprezentowane przez Ciebie modele są przeurocze :) Wezmę je pod uwagę przy okazji zbliżających się zakupów :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"