czwartek, 11 sierpnia 2011

Nietypowy post

Pewnie się zastanawiacie dlaczego taki tytuł posta.
Nietypowy bo dziś zamiast pisać co jest w modzie
(tak jak to chciałam napisać)
napiszę wam w czym aktualnie jestem 'zakochana' .


 

Czarne najzwyklejsze trampki ale mają coś w sobie.
Są bardzo podobne do trampek converse,
które kocham ale nie opłaca mi się ich kupować.
Te cudeńka z obrazka już do mnie jadą.
Kurier powinien do moich drzwi zapukać jeszcze dziś.
Kupiłam je na allegro.





Granatowe spodenki haremki/cygaretki .
Moim skromnym zdaniem idealne na rozpoczęcie roku szkolnego.
Lub na jakieś inne tego typu okazje.
Niestety lost tak chciał że ktoś mi je wykupił sprzed nosa ;(
Znalazłam jedną parę na allegro, jak pisałam wyżej nie zdążyłam kupić.
Jeśli ktoś wie gdzie mógł kupić tego typu spodnie to pisać PROSZĘ :D




Krótkie topy.
Sama posiadam 4 tego typu.
Jeden z nich był na liście 10 najładniejszych bluzek na lato 2011,
a jeszcze inny miała na sobie uczestniczka YCD.
Dziś własnie mam na sobie tego typu top.
Bluzki tego typu są mega wygodne i dobre na lato.
 Top z obrazka pochodzi z H&M'u,
ale z tego co się orientuję nie da się go już kupić.








Te buty to najwspanialsze buty jakie kiedykolwiek widziałam!
No po prostu się w nich zakochałam jak je tylko zobaczyłam.
No niestetyy ja takich nie posiadam i nie planuje posiadać xD
Ponoć są bardzo wygodne i da się w nich chodzić :P








Chwilowo dodaje tylko tyle 'cudeniek'.
Wam tez podoba się coś co pokazywałam wyżej ?




9 komentarzy:

  1. TAAK KOCHAM TE OSTATNIE BUTY ! ale sa niestety za 170 zł na razie nie umiem chodzić na koturnach xD więc planuje je sobie kupić jak bd mieć około 16-18 lat xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie takie butz jak te ostatnie nie są pisane -.- Jestem za wysoka... Mam 170 wzrostu -.-'

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze buty są naprawdę świetne . Kocham trampki < 33 . Chciałabym mieć converse , ale mnie nie stać . ;d Mogłabyś mi powiedzieć ile kosztują te ? .. Wielbię również haremki , ale niestety na mnie wyglądają okropnie . Widziałam je kiedyś w Terranowie ( nie wiem czy tak się pisze ) . Krótki topy też mi się podobają , ale ja nie posiadam ani jednego . A no i lubię buty na koturnie . Mam jedną parę , czarne , na klamerkę . Są b. wygodne . ; p Ogólnie mamy chyba taki sam gust . ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te ostatnie buty *.*
    W przyszłoości na pewno sobie takie kupię. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. MissMC2305
    one kosztowały mnie 34 zł + 13zł za przesyłkę ale kupiłam ostatnie. Na dodatek o 5 mm za duże :D Strasznie zawyżone rozmiary. Ja mam normalnie 40 a kupiłam 42 ;)


    nataleczkaxd7 :
    ja też niestety jestem wysoka (chyba 168cm) i też nie mogę sobie na takie buty pozwolić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy mi się podobają :o jednak najbardziej spodnie i koturny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czarne buty pokazywałam nawet mamie, też się w nich zakochałam od pierwszego wejrzenia xDD 14 sierpnia mam urodziny może namówię ją do zakupu xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. moja siostra ma identyczne spodnie . ;) kupiła w sklepie .xd

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"