piątek, 26 sierpnia 2011

Trochę o.. ?

 Mam do was pytanie.
Jak przeczytałam w komentarzu pod postem 'Mała Ankieta', który napisała Bisgotka, np. o kosmetykach.
Nie piszę recenzji moich kosmetyków, moje są tylko niektóre, a inne mojej siostry które wypróbowuję, ale ona ma 20 lat.
Niektóre też po prostu miałam okazję wypróbować w salonach kosmetycznych.
Bisgotka - dobrze, że się nie malujesz i stawiasz na naturalność, ale kosmetyki przydadzą się każdej nastolatce, chociażby zwykły korektor.
Owszem, mam dużo kosmetyków, ale nie używam ich zbyt często.
Na koturnach, które mają 13 cm (wliczając obcasy) na pewno żadna z redaktorek nie chodzi, po prostu prezentujemy wam najładniejsze buty z danych sklepów, lub które osobiście nam się podobają.
Bisgotka - to, że masz powiedzmy 16 lub 15 lat i nie zachowujesz się jak typowa nastolatka lub po prostu nie masz tego syndromu głupawki, albo po prostu nie interesujesz się modą, i nowymi trendami .

Czy chcecie, żeby posty 'trochę o..' nadal były na blogu, czy was to także nie interesuje ?

6 komentarzy:

  1. mnie bardzo to interesuje MA TO BYĆ ! koniec i . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem po co te pytanie :P Oczywiście, że chcę czytać ''Trochę o...'' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, zgadza się, ale radzę żeby zmienić trochę bloga.. Po co mieszać sprawy "małych dorosłych" z "dziecinnym" stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bisgotka- blog już nie jest o dziecinnym stardollu.

    OdpowiedzUsuń
  5. I o to chodzi. Po za tym lubię wyrażać swoje zdanie, bez żadnych cenzur ani nic. Więc moje komentarze takie są. Jeśli kogoś uraziłam to przepraszam, nie miałam takiego zamiaru. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"