wtorek, 4 października 2011

Moje must have ...

Jak sam tytuł posta wskazuje - dziś ujrzycie moje MUST HAVE :D

Pierwsza rzecz jaką chciała bym mieć to czerwone rurki.
Najlepiej takie z zameczkiem na nogawce :D
Niestety nigdzie nie mogę takich znaleźć za mniej niż 100zł.
Nie opłaca mi się wydawać więcej niż 100zł za takie spodnie.
Wczoraj na allegro znalazłam dosyć fajne czerwone tylko boję eis że się w nie nie wcisnę ;(




Kolejną rzeczą jest kurteczka - tz.bejsbolówka.
Strasznie ale to strasznie podobają mi się tego typu kurtki.
Chciała bym sobie kupić taką szaro, biało czerwoną ♥
Na allegro wypatrzyłam tylko jakieś z defektem,
albo za tak chorą cenę że szkoda gadać :P





Następna z rzeczy to najzwyklejsze szare tenisówki.
Nie są aż tak piękne ale i tak prawie każda dziewczyna je posiada ;)
Pasują po prostu do wszystkiego - do tego ich cena nie przekracza 20zł.


Następna - dżinsowa koszula.
Moim zdaniem jest na prawdę śliczna.
Niektórym może się zdawać że jest trochę 'męska' .
Osobiście widzę ją w zestawieniu z kolorowymi spodniami
i jakimś stonowanym topem :D
Coś mi się wydaje że w najbliższym czasie wybiorę się do jakiegoś SH





Jelly Watch ♥ Kocham po prostu te zegarki.
Chciała bym w swojej kolekcji posiadać czerwony i biały :D




No i na koniec WORKERY :D
Wyglądają trochę jak glany i za to mi si○e podobają.
Ja to bym chciała takie jak te ze zdięcia :D






P.s. Jesli wiecie gdzie tanio mogę kupić : czerwone rurki,
workery (podobne do tych z foty),
dżinsową koszulę lub bejsbolówkę - piszcie w komentarzach.
Aha nie bierzcie pod uwagi allegro - tam już sprawdzałam ;)



9 komentarzy:

  1. Czerwone rurki poszukaj w miejscowych sklepach, w sh, ja ostatnio znalazłam czerwone rurki w sklepie który nawet nie miał nazwy... :O kosztowały jakoś 70 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. no tylko problem w tym że jakoś w miejscowych sklepach szukałam - nie ma kolorowych spodni ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. mam zegarek i buty te szare xD, a wolała bym glany zamiast workerów :D wszystkie rzeczy umieszczone w poście mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na targowisku sa takie czerwone i zajebczaste niebieskie tylko że cena niebieskich wynosi 130 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym kolorowych spodni nie ubrała raczej, czerwonych to już wgl . z bocianem mi się kojarzą ;P

    tenisówki mam zwykłe czarne za 12,90 ;)
    workery mi się ogólnie podobają ale nei wiem czy bym je nosiła. a bejsbolówke tez bym chętnie przygarnęła. jeansową koszulę - pragnę <3 a zegareczek też y się nei zmarnował , zwłaszcza jakiś fajny kolorek.

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam te workery co są na zdjęciu ;). są śliczne ! . Kupiłam je w Deichmann za 99 zł .:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio chodziłam po targu i tam na każdym stoisku były kolorowe rurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmmmm.... Ja osobiście mieszkam w małej miejscowości, ale u nas w sklepie jelly watch jest za 15 zł :D Co do bejsbolówki to podobne mają bohaterzy serialu Glee :D

    OdpowiedzUsuń
  9. w ccc sa buty te podobno do glanów za 100 zł mam je xd

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"