środa, 24 sierpnia 2011

Ulubione butki


W tym poście prezentuje wam butki,
które chciał
a bym mieć.
Tak wiem kiedyś pisałam podobnego posta.
Tylko że wtedy pisałam tylko o 2 parach butów,
a teraz o jakiś 5, 6 ;)


































Te butki już znacie.
Jestem w nich zakochana,
ale to już wiecie :)
Jeszcze dziś chciała bym dodać stylizacje z nimi
(ale taką internetową).

Te buty pochodzą ze sklepu dash44.com





Jazzówki ♥
Są śliczne moim zdaniem.
Ja wolała bym trochę ciemniejsze.
Bardziej brązowe :D
Nie mam nic więcej do powiedzenia na ich temacik. :P

czasnabuty.pl





























Japonki.
Nie ważne jakie - zawsze są wygodne.

Moim skromnym zdaniem najlepsze są takie ze skórkową wyściółką.
Ja sama posiadam 2 pary japonek. Zwykłe z diverse i takie ze skórkową wyściółką z Deichamnn'a.
Obydwie pary są na prawde wytrzymałe. Moje dotychczasowe japonki wytrzymywały ok. 2 miesięcy, a te mają już ponad rok (te z deichmanna maja jakieś 2 lata ;))

shaffashoes.pl



















































Meliski ♥ Kolejne buty, które kocham :)

Te ze zdięcia pochodzą z shaffashoes.pl
i są na prawdę wyjątkowe :D

Kolory są niesamowite.

Czy wy też patrząc na nie wyobrażacie sobie bajowy świat,
czy tylko ja mam tak nasr*ne do gara ?? :P


























Kolejne meliski też z shaffashoes.pl tym razem na koturnie.
Pierwszy raz zobaczyłam je na blogu KASI .
Podobno mają niesamowity zapach.
Takie buty to marzenie :D



Jak wam się podobał artykuł ?

8 komentarzy:

  1. ładne obydwie pary kocham a szczególnie szaleje na punkcie 1 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo wszystkie kochaaam tylko jakoś te ala balerinki coś mi nie przypadł, ale nie mogłabym w nich chodzić :( bo mam za wąską noge i by mi spadały z nogi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam inne problemy -.-' Butki są prześliczne, ale ja mogłabym mieć tylko balerinki, jazzówki albo japonki, ponieważ mam za długie nogi co daje efekt 170cm wzrostu -.-' I tak jestem patyczakiem i odróżniam się w tłumie, więc w butach na obcasach wyglądałabym jak dziwoląg ;'(

    OdpowiedzUsuń
  4. nataleczkaxd7 - I tak masz lepiej ode mnie. Ja bym w tych pierwszych koturnach miała jakiś 178 cm albo 179cm. No i jeszcze moje dłuuugie nogi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny. :|
    co wy się wzrostem przejmujecie. xDD
    moja przyjaciółka ma 168 cm , a zakłada szpilki (12cm) :) Nie przejmuje się wzrostem. Dłuuugie nogi są ładne xDD <:

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak ładne ... nawet bardzo. Tylko że nie można przesadzić bo nie będzie wyglądać zbyt ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się za długie trochę brzydko wyglądają xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ja jestem też chuda, ważę 50 kg ;pp

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"