środa, 24 sierpnia 2011

Pewne plany.

Zacznę od tego że najprawdopodobniej nie będę pisała na blogu aż do września.
Powód - przeprowadzka.
Będzie trochę zamieszania i nie będę miała zbytnio czasu na pisanie postów.
W zasadzie nie powinno mi to zająć dłużej niż kilka dni,
ale tam gdzie się przeprowadzam nie będę miała do września internetu :(
Możliwe że mój Tata coś podziała i napiszę jeszcze w sierpniu.
Jeszcze dziś postaram się dodać jakieś ciekawe posty.

Przy okazji chciała bym was powiadomić że od września,
jak odzyskam stare konto, ruszą zagadki (chyba pamiętacie).
Nagrody będą inne niż wcześniej,
a jakie konkretnie to narazie tajemnica ;)

Oprócz tego w najbliższym czasie (jak mi się uda),
na blogu pojawi się stylizacja(w realu oczywiście).
Moja pierwsza !!! :D


Planuję też zrobić jakąś loterię,
ale do tego jest mi potrzebne moje konto - Rajmana ;)


Pozdrawiam :D

3 komentarze:

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"