poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Znalazłam :D

Po wielu dniach szukania znalazłam :)
Moje kochane spodenki :))Pamiętacie haremki,
które prezentowałam wam jakiś czas temu w 'nietypowym' poście?



(nie wiem czemu nie mogę dodać obrazka więc daje link do aukcji)


http://allegro.pl/cygaretki-chinosy-pumpy-alladynki-haremki-r-38-i1780014589.html


Będą idealne na rozpoczęcie roku szkolnego, które już niebawem się odbędzie :P
Do tego moje kochana biała koszula, butki od fleq.pl i moja torebka z kokardą ♥


Co sądzicie o tych spodenkach ??

5 komentarzy:

  1. Suuper ;pp Też mam podobne, tylko dżinsowe i ze ściągaczami u dołu nogawek ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Są super :D Ja też szukałam tych spodni i znalazłam identyczne w sklepie, jednak nie leżą na mnie za dobrze :( Kupiłabym ale ni leżą mi x( A była ostatnia para!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia ♥ gdzie je kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga!
    http://kaasteriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentuj notki, a masz szansę wygrać 10sd :) szczegóły w "Komentuj i Wygraj"